Harap Echocardiogram Yang Terakhir - Dayang Deno

16.6.13

Harap Echocardiogram Yang Terakhir

8pagi nanti deno ke hospital lagi...
Kali ini ke klinik MOPD.. berjumpa dengan doktor cardio dan akan melalui prosedur echocardiogram. Kadang2 MA buat tu sakit.. deno kurus, bila dia tekan sikit mesti kena tulang sebab tu sakit.. haish! malas betul kena macam tu... :p


p/s: harap2 ini echo yang terakhir.. :)


19 comments:

  1. salam deno..hope deno kuat hadap sume ni..semoga deno sht.. :)

    ReplyDelete
  2. takpe akak .. redha jer .. Ujian ni .. apapun , moga Allah lindungi akak ..

    ReplyDelete
  3. moga deno sentiasa sihat n dirahmati olehNya
    kuatkan semangat ye deno..ho yeah!

    ReplyDelete
  4. KESIAN DENO.. TAKPE, TABAHKAN DIRI.

    ReplyDelete
  5. As Salam Deno. Echocardiogram tu macam mana ye. Semoga Deno sentiasa tabah ye

    ReplyDelete
  6. Mesti sakit tu kak . Semoga akak tabah buat semua tu ye :D

    ReplyDelete
  7. amin..hrp2 mcm 2 la :) sbar byk2 deno..Allah nk uji je 2..

    ReplyDelete
  8. cik lynn baru sempat nak baru kunjungan...huhu

    harap deno tabah ya...masa praktikal, cik lynn sempat jumpa 2 patients SLE...

    ReplyDelete
  9. mg nurse tu buat pelan2 tak menyakitkan deno...

    ReplyDelete
  10. sabar yer dino...moga dimudahkan segala urusan k...

    ReplyDelete
  11. dlu sis banyak kali kena echodiagram nie..memang dokter akan tekan skit..dok akan tekan dari dada ke bawah ketiak..deno banyakkan bersabar ye

    ReplyDelete
  12. sian deno. moga terus kuat dan tabah ya deno

    ReplyDelete
  13. ha'ah kan, bila dia tekan tu memang sakit oo.. iha dulu nyaris nak cakap "oii perlahan la" tapi tak berani :p

    ReplyDelete
  14. insyaAllah...semoga yg terakhir.....

    ReplyDelete