Jambu.... Jambunyaaa.... - Dayang Deno

14.6.13

Jambu.... Jambunyaaa....























Pokok jambu sebelah rumah dah berbuah... banyak pula tu.. tak sabar betul nak tunggu masak! nanti boleh la makan bersama kicap manis + cili api... pergh memang best! ^_^



17 comments:

  1. owh jambu yang sedap ini... buat sambal kicap.. sedapnya menyicah..

    ReplyDelete
  2. suka sangat jambu ni. cicah cili kicap. perghhhh

    ReplyDelete
  3. adehh... sedapnya... giler lama xmakan jambu ni.. huhu

    ReplyDelete
  4. wah nak jugak nak jugak..teringat dulu masa duk kampung,makcik sebelah rumah tanam pokok jambu ni.memang best betul cecah kicap cili padi..

    ReplyDelete
  5. kalau tengok yang merah2 ni mesti terliur...hu hu hu...

    ReplyDelete
  6. sungguh jambu
    tunggu la masak.. cicah kicap sedap tuh hehehe

    ReplyDelete
  7. kami baru jer makan jambu madu..

    ReplyDelete
  8. Lambat lagi nak kena tunggu ni ...

    ReplyDelete
  9. wah best! akak pun suka jambu.. kalau pgi umh mertua nampak jampu mesti ambik hehehe..

    ReplyDelete
  10. DULU KAT KAMPUNG SAYA BANYAK BUAH JAMBU AIR.. TAPI SEKARANG DAAH TAKDE..

    ReplyDelete
  11. tak lama lagi tu..sabar Deno..! heehe

    ReplyDelete
  12. huaaa sedap gile tengok ! Mehh kongsi sikit boleh tak . Muehehe :D

    ReplyDelete
  13. perghh lama dah tak makan jambu.. :)

    ReplyDelete
  14. dah masak nanti ajak abg remy sekali tau!!!

    ReplyDelete