Kebaikan Epal Hijau #Part2 - Dayang Deno

28.6.13

Kebaikan Epal Hijau #Part2


Kalau korang terlepas kebaikan epal hijau part1 boleh klik SINI

Kali ini deno nak berkongsi epal hijau juga boleh dijadikan sebagai penyegar wajah!

Cara-caranya :
Potong epal (kulit dibuang), potong nipis dan rendamkan dalam air batu (air berais) selama 4-5minit.. Kemudian ketakkan hirisan epal di muka selama 15 minit.. Insyaallah korang boeh rasakan kesegaran kulit muka. :)


p/s: deno suka makan epal hijau.. anda?

7 comments:

  1. aira batu? air batu tu apa kak deno? x pernah dgr pulak...heee ;)

    ReplyDelete
  2. akak suka epal hijau n..masam2 manis kan ..:)

    ReplyDelete
  3. nice tips. busyra pown suka epal hijau.. :)

    ReplyDelete
  4. akak suka epal hijau n..masam2 manis kan ..:)

    ReplyDelete
  5. Boleh try ni. Kebetulan baru beli epal hijau. :)

    ReplyDelete
  6. hye deno.wah epal pun boleh ye?kak lea selalu guna tomato je.kalau epal lagi best..boleh krup krap terus lebihan epal,sambil tunggu epal kat muka kering ngeee

    ReplyDelete
  7. jus apple sedap...tambah pulak dgn assam boi

    ReplyDelete