Masuk Wad Sehari - Dayang Deno

15.6.13

Masuk Wad Sehari

Lappy problem..

 

lappy masuk wad sehari... maybe esok akan discaj! hoyeah! ^_^


p/s: pinjam lappy kakak jap update^^


15 comments:

  1. kunjungan menuju blog sobat, dan saya sudah follow di blog ini, kalau belum follow saya tunggu follownya..

    ReplyDelete
  2. lappy pun masuk wad?
    dia nak suruh lappy rehat tu. hehehe

    ReplyDelete
  3. suspen...
    kena bagi mc la kat lappy lepas ni biar rehat cukup2 :)

    ReplyDelete
  4. Keadaan kita lebih kurang je skrg Dayang.. guna laptop kakak hahaha.. rindu laptop saya tu :(

    ReplyDelete
  5. hihi..ni mesti tension kan..

    ReplyDelete
  6. salam deno.., ingatkan deno yg masuk wad...

    ReplyDelete
  7. smga lappy awak cpt smbh..huhuhu :)

    ReplyDelete
  8. hehe..kita ingatkan apa la..lappy moga sembuh cepat ya..kesian cik Deno..hehe

    ReplyDelete
  9. fae pikir deno yang masuk wad.. adoi.. haha..

    ReplyDelete
  10. igt spe tdi msuk wad.. deno bgi mc la kat lappy tu erk..hehe

    ReplyDelete
  11. lappy akak rosak eh ? hehehe cepat sembuh ye laptop tu :D

    ReplyDelete
  12. huishh ingatkan akak yg kena admit tadi.. kirim salam kat lappy tu ye.. err macam mana lappy nak jawab salam ek? haha..

    ReplyDelete
  13. semoga lappy cepat sembuh....

    ReplyDelete