Minumlah Susu Sebelum Tidur - Dayang Deno

23.6.13

Minumlah Susu Sebelum Tidur

Minumlah segelas/ secawan susu panas atau susu suam sebelum tidur..  Insyaallah dapat membantu korang untuk tidur lebih lena.. Deno perfer susu tepung Omega Nestle! :)


p/s: deno suka minum susu yang panas ^^

21 comments:

  1. betul tu deno...tapi akak kadang2 jer minum...selalunyer minum air masak jer...

    ReplyDelete
  2. asslam adik deno ;) semuge sihat sentiase..akk sgt suggest adik bace RASULULLAH SAW IS MY DOC http://www.bookcafe.com.my/my/promosi-my/pakej-buku-jerry-d.-gray-rasulullah-is-my-doctor-deadly-mist-art-of-deception.html

    seperkara lagi akak mintk adik buat kajian berkenaan produk keluaran zionis :)..akk lame da tinggal produk nestle..dulu akk penggune tegar..makan maggi, johnson, kotex tetapi tidak lagi sekarang..kenape? kern Allah..

    kalau adik kaji, adik akan dpt tgk betape kesan buruk produk-produk nestle dalam badan kite..akak stop since 2006..subhanallah..mmg byk beze tahap kesihatan zaman makan2 produk yahudi zionis ni..cubelah kaji dam cari kebenaran..semoga Allah bersama adik ;)

    ReplyDelete
  3. susu panas eh ? saya biasanya minum susu sejuk . sedap tak susu panas ? saya tak biasa minum susu tepung lagi , biasanya minum susu segarr je la ...

    ReplyDelete
  4. Nina xbleh minum susu. Bau pun dah nak bluekk. Huhuhu

    ReplyDelete
  5. bagusnya deno.. kak mia jarang minum susu... huhuh

    ReplyDelete
  6. Klu smpat mnum..slalunya da trtdow da..

    ReplyDelete
  7. Nani selalunya minum air kosong jaa, Haha

    ReplyDelete
  8. mekasih, akak memang suka minum susu..

    ReplyDelete
  9. akak selalu jugak minum susu sebelum tidur....

    ReplyDelete
  10. susu kambing lagi baik . yg serbuk pun dah byk di pasaran ...

    ReplyDelete
  11. PM pula biasanya akan minum Nescafe sebelum tidur...hehe

    ReplyDelete
  12. hai sy dtg dr contest .. jom join! http://yuyukstandalone.blogspot.com/2013/06/contest-mereka-tagline-jelitawanis.html

    ReplyDelete
  13. minum air kosong jer...susu tak boleh masuk...... loya

    ReplyDelete
  14. comel doodle 2 :) sy dh tukar, tpksa ambil anlene plak

    ReplyDelete
  15. Tumpang melawat sini. Yes, minum susu sejak kecik lagi improve our health. Bila dah tua, decrease a bone problem.

    btw, Omega punya susu paling sedap among all dan paling mahal jugak!

    ReplyDelete
  16. Dah lama MJ tak minum susu panas macam tu :)

    Sebab terbaru minu susu kambing-tu pun kena bg sejuk dulu :)

    ReplyDelete