Nasi Ayam Best Di Chicken Rice Shop - Dayang Deno

19.6.13

Nasi Ayam Best Di Chicken Rice Shop

Baru balik dari hospital

Bila dah tengahari perut mula la buat konsert zapin.. Deno ajak ma makan di Chicken Rice Shop! Deno suka nasi ayam kat situ sebab cilinya pedas, tak sempurna rasanya bila makan tanpa pedas kan? 

Sayur pilihan deno pula ialah sayur pak choi! Deno boleh ratah je sayur pak choi tu.. salah satu sayur kegemaran deno :)







p/s: suka tak nasi ayam?



7 comments:

  1. lama dah xmakan kt chicken rice shop..


    last makan haritu, kt mana ntah, sgt x sedap..

    lepas tu x rasa nk mkn dah..

    ReplyDelete
  2. dah lama tak makan nasi ayam...sure sedap nih...

    ReplyDelete
  3. nasi ayam!!yes suka sgt..hehe

    ReplyDelete
  4. suka juga nasi ayam ni...saya suka makan sekali dgn halia goreng tu..hehe

    ReplyDelete