Terengganu Highlands - Dayang Deno

24.6.13

Terengganu Highlands

Jerebu dah hampir seminggu...

Tapi jerebu baru sampai kat kawasan rumah deno ni sehari dua ni.. Tapi hari ni lagi teruk, berkabus je kat luar tu, tingkap tak boleh bukak sebab habuk.. uhuk2!

Bila tengok kabus macam ni, nampak macam kat Genting Highlands pulak! Eh dah jadi Terengganu Higlands la! waaahhhh.... hehe :p


p/s: bila jerebu macam ni, nak keluar pun fikir patlimanamtujuh kali


13 comments:

  1. salam ptg..lme x singgah cni..
    wah da dpt title baru ye..terengganu highlands hehe

    ReplyDelete
  2. melaka dah seminggu jadi "Melaka Highland" hehe

    ReplyDelete
  3. terengganu highlands.? hehe

    ReplyDelete
  4. Sama la kt Penang pun dah mula berjerebu..

    Highland tak pa la sejuk.. Penang tak leh jadi Penang Highland sbb panas ;)

    ReplyDelete
  5. Try mai melaka highlands plak.. huhuhu

    ReplyDelete
  6. Teruk k deno jerebu tganu...br nk escape blk klate hjg mggu ni huhu msti jerebu truk gak kt sn

    ReplyDelete
  7. Mcm kat ngara org sejuk kan. Tp x sejuk pun. Jerebu.

    ReplyDelete
  8. he3..dpat juga trggu mrsa :) sejuk x?? deno trgnu kat area mn??

    ReplyDelete
  9. sama2 la jaga ksihatan. pakai mask bila keluar okeh

    ReplyDelete
  10. sama2 la jaga ksihatan. pakai mask bila keluar okeh

    ReplyDelete
  11. sya shah alam..so shah alam highlands lahh kan..hee..
    done follow you and follow me back :)

    ReplyDelete