Wedding KakObie #Part2 - Dayang Deno

13.6.13

Wedding KakObie #Part2

Selesai majlis akad nikah..

Baru teringat nak makan! Punya la excited tengok majlis akad nikah tu.. sampai lupa makan! ish3.. POZI Catering pukul 11pagi pun dah siap semua.. deno apa lagi melantak makan nasi minyak, gulai daging dan ayam masak merah. Sedap3! Bukan selalu dapat makan nasi minyak kan, apa lagi.... hehe.. 
awesome services from POZI CATERING! recommended!
Rehat-rehat  sambil snap-snap!


Majlis Bersanding

Tepat pukul 2.30petang, rombongan pengantin lelaki sampai! macam biasa la, deno duk bawah.. terkocoh-kocoh berlari naik tingkat inform rombongan dah sampai.. buat kali kedua, nampak kak obie nervous! hahaha :p Lepas tu, berlari pulak deno turun.. penat betul!

Pendek cerita, layannn....

Lastly, yang paling ditunggu-tunggu deno ialah potong kek!!! yeay!

Alhamdulillah.. majlis berlangsung dengan baik :) Pukul 5 petang, jemputan semkain kurang.. daaaaannnn... bermula pukul 6petang, deno sakit tekak dan suara dan mula serak2.... penangan majlis kahwin kakobie dan cuaca panas, butterfly rash pun mula timbul...!

8 Jun pula, majlis bertandang ke rumah pengantin lelaki......


To be continued...



15 comments:

  1. Cantik kalau pengantin pakai warna kuningkan. Naik seri

    ReplyDelete
  2. wow sedap nyer mkn nasi minyak...
    fasal ex link tu: aah yer akak hak yg link banyak2 tu dulu akak letak satu widget at c2 kan..Zieyzie nak tahu mcm mna nak buat tu?

    ReplyDelete
  3. sekali tengok mcm buat kat dewan. hehe

    ReplyDelete
  4. tahniah! best kan majlis kawin ni hehehe.. dpt jupe sedara mara..rakan kenalan..

    ReplyDelete
  5. akak tag deno! http://zazanizam.blogspot.com/2013/06/suprise-awesome-giveaway-by-sn.html

    ReplyDelete
  6. Meriah tengok majlis ni. Tahniah utk Kakak Deno tu ya. Deno pun banyakkan rehat ya. Jangan penat sangat

    ReplyDelete
  7. CONTEST SEO Melayu Boleh
    http://blog3dalam1.blogspot.com/2013/06/melayu-boleh.html

    ReplyDelete
  8. hehe..ganah nya boy2 tu..terutama adam

    ReplyDelete
  9. Waaa semua gambar ni awesome lah ! Moga ikatan diorang terus kekal sampai syurga :D

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah, meriah dan seronok tengok.. sambung la lagi lagi lagi :D

    ReplyDelete
  11. berseri kakak deno....... cantik putih dan kuning tu......

    ReplyDelete