Air Tauhu Dan Taufoo - Dayang Deno

13.7.13

Air Tauhu Dan Taufoo

My favourite! air tauhu biasanya dijual RM1 satu bungkus di bazar ramadhan.. rasanya sama sahaja seperti air soya cuma rasanya lebih fresh! air tauhu ini ialah satu kemestian bila tiba bulan puasa dan sepanjang 30hari ramadhan, air tauhu mesti ada! air siapa? saya punya! hehe :)

Ini pula taufoo.. entah betul tak tapi deno panggil taufoo.. rasanya tawar je tapi bila dimakan bersama air gula melaka, memang sedap sangat! deno boleh habis satu bekas .. hehe.. pendek kata, favourite deno juga^^



p/s: minuman apa kegemaran anda ketika bulan puasa ? :)



13 comments:

  1. wah,sedapnyaa,dah lama tak beliii ^^v

    ReplyDelete
  2. kita ingat soya..hehe.. tak pernah jumpa lagi air tauhu. biasa makan tauhu rebus ja.. hehe.. taufoo tu sedap kalau sejuk2.. hehe

    ReplyDelete
  3. oh first time fae dgr air tauhu :)

    ReplyDelete
  4. Abg remy.... klau dpt air tembikai.... heaven dah rasanya..

    ReplyDelete
  5. salam. daddy pun suka air soya ni...esp dpt yg panas2 lg. air tebu pun ok gak... btw jemputlah join segmen GA di blog daddy. tq

    ReplyDelete
  6. air tauhu? pelik plak dengar selalunya makan tauhu ja..

    ReplyDelete
  7. tauhu yg ngn air gula tu awk baru nak rsa ke??
    mmg sdap gle
    tp jaga2 la.
    beli kt bazar kdg2 seller pun xtaw yg tauhu tu da basi.

    ReplyDelete
  8. Atul pernah beli air soya yang dah basi. Sedih sangat. Masa tu kat Kelantan.

    ReplyDelete
  9. Air tauhu ? ta penah rasa pun . kat sini pun jarang jumpa :)

    ReplyDelete
  10. selalu tengok air ni tapi x pernah nak cuba . kihkihkih :)

    ReplyDelete