Antara Surat dan Kami - Dayang Deno

24.7.13

Antara Surat dan Kami



Anak buah pertama dan kedua jauh.. tinggal di JB.. balik pun waktu cuti sekolah je..

Tapi hubungan cikcu ni dan diaorang sangat rapat! Macam semut dan gula.. *perumpamaan buatan sendiri.. hehehe :p 

Kitaorang selalu berutus surat... eceh, macam orang lama pulak.. kekeke.. biasanya memang deno akan tulis surat pada Sarah (10tahun), anak buah pertama.. dan dia akan balas.. kami memang rapat sejak sarah kecik2.. Amsyar (6tahun), anak buah kedua.. sejak dia pandai membaca ni, dia selalu complain dia tak dapat surat dari cikcu.. boleh bayang je dia cakap sambil mulut muncung.. "habis tu surat adik takdeee"

Deno tak tulis panjang2 pun, hanya 3-4 baris je.. sekadar nasihat dan perbualan ringkas dalam surat tu.. Kaklong cakap, kalau sarah dapat surat, senyumnya sampai ke telinga.. Privacy tau surat kami.. ekekek :p



p/s: Amsyar dan pandai puasa penuh.. baru 2 hari tinggal puasa sebab penat latihan taekwando kat tadika :)


9 comments:

  1. wah best kan berutus surat ni ^_^

    ReplyDelete
  2. Macam tu cikcu dia kena selalu post surat laaaa :p

    ReplyDelete
  3. he3..mcm dlu2 je..siap berutus surat lg..tp tulh yg indah sbnarnya =) sbb nmpak sweet je..ahakkk

    ReplyDelete
  4. Wah best sangat dapat macam tuu .. PAst2 surat

    ReplyDelete
  5. Dh jrg org berutus surat ..zaman akak yes..happy tiap kali dpt surat...

    ReplyDelete
  6. rajinnya berutus surat...bagus juga. bangkitkan nostalgia lama

    ReplyDelete