Kad Raya Daripada Blogger - Dayang Deno

29.7.13

Kad Raya Daripada Blogger


Minggu lepas dan hari ni dapat kat raya daripada 4 orang blogger.. Hari ni baru update! Kakak2 deno pun hairan asyik dapat surat je...Surat2 yang deno dapat tu semuanya daripada blogger.. Hehe^^ 

Deno dapat kad raya daripada 4 orang blogger :



Jom kita terjah blog diaorang! ^^


p/s: terima kasih kepada kak shida, qaleshyaumairah, uzu dan azzah atas pemberian kad ini, selamat hari raya juga daripada dayangdeno :)



21 comments:

  1. saya pun dapat kad raya dari kak shida jugak ;D hee

    ReplyDelete
  2. untungya! :D comel pulak tu,hehe :)

    ReplyDelete
  3. Wahh.. bestnya denoo.. nak satu! XD

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum. saya baru je terima kad raya daripada abg shakkido hehehe. bestnya awak dapat banyak kad rayaaaaaaaaaa :)

    ReplyDelete
  5. wahh!! meriah kad raya deno dpt..

    ReplyDelete
  6. Tahniah ye..lawa2 semua kadnya..

    ReplyDelete
  7. Wah..bestnya Deno..akak baru dapat satu drpd Abg Eqbal Zack..hihihi

    ReplyDelete
  8. wah kad azzah comel.deno buatlah kad raya nak jugak nak jugak he3...

    ReplyDelete
  9. Untungnye yang dapat kad raya daripada kawan blogger ni kan . Tahniah kakk :D :D

    ReplyDelete
  10. bestnya =) bnyak pula 2..hu3..

    ReplyDelete
  11. Wahh, banyaknya! Atul baru je dapat 1 kad raya. :(

    ReplyDelete