Kek Coklat Kegemaranku! - Dayang Deno

13.7.13

Kek Coklat Kegemaranku!



Lewat malam suka merayap ke page fb makanan... hehe :p

"Ter"singgah ke Fb Noor Corner, tiba-tiba ternampak kek coklat yang menyelerakan ni... Memang menggodakan betul! Hwaaa... nak kek coklat!


p/s:  kaknoor cakap ada jual kat bazar batu burok, tapi manusia kat situ padat macam isi sardin.. emm



17 comments:

  1. itu cake coklat kegemaran saya juga

    ReplyDelete
  2. kek tu sangat sedap...nasib baik tengok masa sahur...hehehe

    ReplyDelete
  3. alamak!
    sedapnya..
    tapi kalau nk beli kt bazar hati2 tau.
    yela bzaar kn kdg2 mkanan die tak brape skit.
    selalu ad org jual kek kt bazar tu msti sy fobia nk beli sbb dlu ada beli n mkn sakit perut.
    tak semua. cuma aritu sy xd rezki kot :)

    ReplyDelete
  4. ermmm...sedapnye..menggoda je coklat dia 2.. sabar..sabar...

    ReplyDelete
  5. perr.. tegugat iman nengoknye..

    ReplyDelete
  6. terliur pulak tgok. nyumm. haha

    ReplyDelete
  7. Kek Coklat!
    nyum..nyum...
    pose2...hehe...

    ReplyDelete
  8. Sedapnya... terliur tengok masa bulan puasa ni.

    ReplyDelete
  9. wah kak deno... sedapnya! Huaaaaa teringinlah pulak... :(

    ReplyDelete
  10. waa..saje je kan deno ni,wat akk mengidam kek coklat ni..

    ReplyDelete
  11. Fuhh,, terliurrr . mesti sedap ni :)

    ReplyDelete
  12. terliur kejap . sedapnya !!!! nak boleh x ? hehehehe :)

    ReplyDelete
  13. mengidamnye nak makan kek coklat ni

    ReplyDelete