Menu Wajib Berbuka - Dayang Deno

27.7.13

Menu Wajib Berbuka


Apa lagi.. murtabak daging la..

Lagi-lagi dengan kuah merah masam-masam tu.. nyum2...



p/s: kalau lambat deno habiskan sorang.. ekekek ^^

16 comments:

  1. amboi deno, lambatnye post entry malam nie hehe

    nad suka murtabak ayam hehe

    ReplyDelete
  2. Sama la deno..akak pn kalau bln posa mesti beli murtabak jugak..sedap!! ;)

    ReplyDelete
  3. sedapnya deno....cik siti skali skala ja blh mkn murtabak ni...berat badan kna jaga...kang baju raya tak muat..huhu

    ReplyDelete
  4. rasa lapar pulak bila tengok deno post malam-malam niii . . hee

    ReplyDelete
  5. murtabak
    puasa kali ni baru sepotong Sop makan... heheh

    ReplyDelete
  6. sedapnya ! saya dah lama tak makan murtabak . teringin nak makan murtabak lagi . hehe :)

    ReplyDelete
  7. Same lah, Teena kalau nak berbuka pun wajib ada murtabak, tp bukan tiap2 hari, nnt jemu pulak.

    ReplyDelete
  8. kalau xsilap iman, deno dulu ada wat enrty pasal murtabak kan?feveret deno..sedap ke yg kuah masam kale merah 2?

    ReplyDelete
  9. saya pulak tak reti makan murtabak dengan kuah merah tu. mesti nak makan kuah kari

    ReplyDelete
  10. ngeh ngeh..
    mmg wajib ada kt bazar..

    ReplyDelete
  11. sedapp!! kza pun suka murtabak :)

    ReplyDelete
  12. Akak kalau makan murtabak suka makan dengan kuah kari tak pun dengan gulai lemak

    ReplyDelete
  13. Sedapnya murtabak ! Antara mnu wajib berbuka puasa di rumah Atul jugak. :) Tapi Atul tak suka makan dengan kuah merah tu. Suka makan dengan kari je. :D

    ReplyDelete