My Extreme Animal Phobia #Part2 - Dayang Deno

4.7.13

My Extreme Animal Phobia #Part2

Kebetulan on je CH 556 mesti ada! ^^


Kali ini phobia kepada :

-Labah-labah : wanita
-Rama-rama : wanita
-Lipas : lelaki yang ganas bertindik di muka

Yang nak tergelak lelaki yang takut lipas tu tinggal bersama haiwan liar dan berbisa! Dia tinggal bersama tarantula, ular, kalajengking tapi takut lipas! Phobia sehingga sesak nafas dan muntah2! Tapi tak boleh nak kata jugak sebab fobia bukan main-main!

Yang fobia labah-labah tu biasa.. deno pun takut labah-labah tapi tak sampai tahap fobia :)

Wanita seorang lagi fobia rama-rama! OMG! Serangga yang paling deno suka, rama-rama! Kalau difikirkan pelik kan orang takut rama-rama..? Tapi bila fobia memang tak boleh buat main-main sebab boleh menyebabkan seseorang tu menjerit-jerit, sesak nafas dan boleh pengsan


p/s: tak suka katak tapi okey lagi bila tengok.. tapi kalau minta pegang deno taknak!!! ^_^



7 comments:

  1. hari tu pena tgk kt CH tu perempuan takut ngn ulat ap tah.,.sampai menagis2 dibuatnya

    ReplyDelete
  2. haha sy fobia dgn serangga...wahaha taktau lah kenapa..rs geli je..:P

    ReplyDelete
  3. lipas? haaa hana xsuka, takut, geli dan lain2 lagi :)

    ReplyDelete
  4. rasa geli yg buat kita sukar nak mendekati.......

    ReplyDelete
  5. Eish...takmo tengok .. geliiiii

    ReplyDelete