Puasa 21 Jam - Dayang Deno

23.7.13

Puasa 21 Jam




p/s: panjang betul waktu dia berpuasa...

16 comments:

  1. Lamanya..lagi banyak la pahala puasa depa kan.. ;p

    ReplyDelete
  2. agak2 kita blh bertahan tak?huhu

    ReplyDelete
  3. pergh !! panjangnya dorang puasa . :)

    ReplyDelete
  4. woeee..,hebatlaa.. lama tuu dri kita puasa.. heee

    ReplyDelete
  5. lagi lama dari kita kan...boleh jugak bertahan....

    ReplyDelete
  6. ya Allah. bersyukur kita cume puasa lebih kurang 13 jam sahaja.

    ps: ada juga tempat yang sampai tiada waktu untuk berbuka sebab sentiasa waktu siang. (lupa baca dimana)

    ReplyDelete
  7. adoii kalo fae di tempat hmm konpom pecah puasa setiap hari sebab x tahan lapar sgt hihi

    ReplyDelete
  8. oh cabaran berpuasa mereka jauh lebih lama dari kita kan...

    ReplyDelete
  9. salam ramadhan # 14 deno
    panjang btl mase dia kan..

    ReplyDelete
  10. demi islam dn kerana Allah =) sng bg diorg wlwpn lama

    ReplyDelete
  11. pernah tgk dokumentari ni kat tv..betul2 mencabarkan.kalau kita ni, adeh, penat la jawabnya

    ReplyDelete
  12. Kalau lah kita macam tu kan, macam mana lah agaknya.

    ReplyDelete