Simple Sahaja - Dayang Deno

20.7.13

Simple Sahaja


Awal pagi waktu bersahur tak perlu lauk yang berat2..

Lauk kegemaran deno waktu bersahur ialah sayur campur dan daging goreng.. makan bersama nasi kosong, tak perlu kuah.. air sayur tu pun dah boleh jadi kuah... sayur tu siap boleh ratah2 lagi, memang sedaaaaap :)



p/s: korang sahur apa tadi? deno simple je... ^_^

18 comments:

  1. kite pun simple-simple aje ^_^

    ReplyDelete
  2. sedap tu...simple tapi menyelerakan...dari lauk penuh semeja tapi kureng jer tgk...he3

    ReplyDelete
  3. biskut dengan air kosong je..

    ReplyDelete
  4. waaahh.. sodap nyer, tadi kite makan daging gak. daging bakar. hehe

    ReplyDelete
  5. waaahh.. sodap nyer, tadi kite makan daging gak. daging bakar. hehe

    ReplyDelete
  6. kita sayur goreng dengan ikan kering...laju jugak suap masuk mulut hiksss

    ReplyDelete
  7. simple jugak. nasi dengan sambal mangga. yummeh.

    ReplyDelete
  8. Lauk Deno tu dah kira berat kot.. HohohoXD

    ReplyDelete
  9. Kangkung greng belcan + msak lemak jer..2 pun pnaskn yg berbuka.. ;)

    ReplyDelete
  10. kalo perut lapar, masakan simple jadi berganda sedapnya :D

    ReplyDelete
  11. Dina tak nak makan nasi sebab nak turunkan berat badan . Tapi tu bukan satu-satunye niat dina . Hehehehe .

    ReplyDelete
  12. lauk fav kita jugak tuu.. hee :))

    ReplyDelete
  13. Atul sahur dengan nasi putih dan daging masak kicap. :)

    ReplyDelete
  14. Klu dpt mkn daging goreng kunyit mesti sedap... sy pn salu mkn yang simple2 time sahur..

    ReplyDelete
  15. akak selalunya bersahur makan cereal je tapi hari ni teringin nak makan megi

    ReplyDelete