Sticker : LUPUS.. Learn About It - Dayang Deno

30.7.13

Sticker : LUPUS.. Learn About It


Deno baru siapkan sticker ..

Deno ada janji dengan blogger2 kan, pengomen tegar blog dayangdeno untuk bulan julai akan dapat kad raya doodle daripada deno.. tapi ada tambahan hadiah...sticker SLE! ^^

Deno nak lebih ramai kenal dengan SLE.. :)


p/s: siapa agaknya dapat kad raya dan sticker daripada deno? jawapannya malam esok ya.. ^_^



18 comments:

  1. wah mesti comel kad raya deno :)

    ReplyDelete
  2. woaaa banyaknye sticker hehe
    yup bila kenal deno baru tau SLE tu ape huhu

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan # 21
    wah..siapalah yg bertuah tu kan deno..

    ReplyDelete
  4. wowwwww...comelnya.alah nak jugak nak jugak he3....

    ReplyDelete
  5. wahh bestnye sapa yang dapat tuu . .

    ReplyDelete
  6. Wahh, comelnya sticker SLE ! Nakkkk !! Atul banyak tahu pasal SLE ni dari Deno. Siap buat presentation tajuk ni tau. Hehe. :)

    ReplyDelete
  7. harap pun macam tu, harap semua masyarat kt luar sana lebih kenal ape tu SLE =)

    ReplyDelete
  8. rajinnya sis..kretif pulak tu..jeles huu :)

    ReplyDelete
  9. cantik sticker tu deno...... bertuah abg remy dpt satu....he3

    ReplyDelete