Sudu Atau Sudip? - Dayang Deno

21.7.13

Sudu Atau Sudip?

Kalau cepat disebut.. "sududik"

bunyi apa? macam sudip kan? al-kisah semalam kakak nak sudu, tapi dia sebut dengan laju, sebenarnya dia sebut sudu adik tapi bila disebut cepat jadi "sududik".. ingatkan sudip! sabo je la...


p/s: da moral of the story sebut betul2 :p


17 comments:

  1. Perkara biasa yang terjadi kalau cakap cepat sangat. Mudah salah faham. Hehe.

    ReplyDelete
  2. Haha..
    kelakar pula menyebutnya.

    ReplyDelete
  3. Oh, jadi kenalah berhati-hati bila nak sebut. Kalau tak, lain pula bunyinya dan lain pula dibaginya nanti.

    ReplyDelete
  4. hehehe.. selalu jadik kat kak dayah... macam macam perkataan muncul bila nak cepat deno..hikhik..

    ReplyDelete
  5. HEHE.. KENA SEBUT BEBETUL.. DENGAN NADA YANG TERANG LAGI NYATA.. :)

    ReplyDelete
  6. hahaha lawak jelah.confused dibuatnya ye ^^

    ReplyDelete
  7. selamat pg&salam ramadhan # 13 deno..
    haha..sududik

    ReplyDelete
  8. piring ngan pinggan lg la xdpt nak beza huuu

    ReplyDelete
  9. kena dgr betul2 lepas ni..hehehe

    ReplyDelete