Tak Melarat - Dayang Deno

8.7.13

Tak Melarat


Semalam memang tak sihat..

Tapi mujurlah makan panadol cepat2, jadi tak la demam tu melarat.... Cuma rasa hangat2 badan macam tu, sekarang pun masih rasa badan hangat cuma tak kuat macam semalam..

Harap2 esok okey :)



p/s: sensitif betul dengan cahaya matahari.. fuu ~


23 comments:

  1. banyakkan minum air masak deno...maklumlah cuaca tak menentu sekarang nie

    ReplyDelete
  2. SEMOGA AWAK BAIK-BAIK SAJA..

    ReplyDelete
  3. salam selamat pagi...

    jaa datang dari blog mialiana ni...

    http://www.jaakechik.com/2013/07/giveaway-10k-followers-mialianacom.html

    p/s : semoga cepat sihat... :)

    ReplyDelete
  4. jaga diri baik2 deno. semoga cpt sembuh

    ReplyDelete
  5. banyak kan berehat yer deno..

    ReplyDelete
  6. akak kalo rasa macam lemah2 badan selalu amik vit c jer...tapi kalo rasa nak demam memang makan gak la panadol..

    ReplyDelete
  7. ermm..cc pun dah batuk2..mcm nak demam..

    "demam sambut puasa"

    ReplyDelete
  8. Salam ziarah...

    anda telah ditagged disini

    http://bloggeralif.blogspot.com/2013/07/selamat-menyambut-ramadhan-1434h.html

    ReplyDelete
  9. nina pun dh demam nie.. alahai

    ReplyDelete
  10. banyakkan rehat. jangan makan panadol selalu. panadol kurang baik utk badan kita jika makan ia dgn kerap. hee

    ReplyDelete
  11. doakan kesihatan deno selalu....

    ReplyDelete