Ubat Pun Tak Sempat - Dayang Deno

19.7.13

Ubat Pun Tak Sempat



Bila terlewat bangun sahur..

Mesti tak sempat makan ubat... baru ambil ubat dan air suam dah kedengaran azan.. ubat pun tak sempat! Kejadian tahun lepas.. ekekek :p

*harap tahun ni tak jadi macam tu lagi^^



p/s: deno akan makan ubat semasa berbuka jika tak sempat waktu sahur^^


17 comments:

  1. salam jumaat deno..hope deno sihat2 selalu..

    ReplyDelete
  2. cemana nak ingat makan ubat ye..akak selalu lupa.kes nya sebab lepas sahur sibuk online lepas tu terbabas la..dah la akak ni kalau tak ambik ubat siang nya memang nak pitam rasa.

    ReplyDelete
  3. better makan malam kot..sbb tkut xsempat lgi dik...tk care..

    ReplyDelete
  4. salam Jumaat. sy kalo x sempat shur mang kelam kabut mnum air kosong je

    ReplyDelete
  5. deno kena bgn awal sikit la kalau nak makan ubat. kunci alarm awal sikit heee :)

    ReplyDelete
  6. salam jumaat..semoga deno baik2 saja

    ReplyDelete
  7. ni mesti kes terbabas kan sis..hehe

    ReplyDelete
  8. Jangan lupa makan ubat, Deno ! :)

    ReplyDelete
  9. haip2..jangan lupa makan ubat.hehe semoga sentiasa sihat dan bertenaga :)

    ReplyDelete
  10. harap2 tahun nie tak berlaku tau!!!

    ReplyDelete
  11. Jangan lupa makan ubat sll yea Deno :)

    ReplyDelete
  12. Janganla sampai tak sempat lagi pasni . Hehehe :D

    ReplyDelete
  13. jangan terlepas makan ubat tau kak :)

    ReplyDelete
  14. Jangan tinggal makan ubat ya. Semoga d berikan kesihatan yang baik...

    ReplyDelete
  15. wah comel dudel kak deno cute sangat

    ReplyDelete
  16. Harap tahun ni tak jadi macam tu ye dik

    ReplyDelete