Wedding Anak Sepupu^^ - Dayang Deno

1.7.13

Wedding Anak Sepupu^^

Anak sepupu kahwin!

Anak sepupu pertama deno, abanglong khairul sah menjadi suami pada baru-baru ni. Sebab tu la blog tak berupdate, deno di kuantan la..^^ 

Haaaa... nama je "anak sepupu" tapi "mak sepupu" ni lebih muda.. ngehngehngeh.. :p

Pendek cerita.. layan gambar sikit... :p

Majlis akad nikah


abanglong khairul dan isteri

awal-awal dah bergossip dua jejak nih.. ish3 :p



Majlis Bersanding




Tak banyak gambar..btw, jangan salah faham tau! Jejaka doa orang yang selalu ada kat gambar tu ialah anak sepupu deno dan kak hanna.

Abanglong khairul sorang je anak sepupu yang tua daripada deno, yang lain semua muda-muda termasuk dua jejaka tu. Tapi macam biasa la mak sepupu nampak muda pulak ehehe




p/s: tiba-tiba terasa paling muda bila berada di kalangan budak-budak muda :p


6 comments:

  1. untung mak sepupu lebih muda dri anak sepupu hihihi.. ^^ comey deno kecik molek je..

    ReplyDelete
  2. SEMOGA PERKAHWINANNYA KEKAL HINGGA KE ANAK CUCU..

    ReplyDelete
  3. meriah majlis nya...... deno pun comel kat majlis tu.....

    ReplyDelete