1 Syawal Di Hospital : Nasi Jagung - Dayang Deno

15.8.13

1 Syawal Di Hospital : Nasi Jagung

Nasi jagung + ayam masak merah + acar timun dan lobak merah

Raya pertama di hospital.. deno tak sihat betul2 lagi. Pagi2 pun dah muntah masa nak buat CAPD tu.. tak sihat sangat. Dada pun masih rasa tak selesa.. 

Raya di hospital pun ada special juga. Makanan yang lain daripada yang lain. Tak pernah pun deno rasa nasi jagung.. tapi deno tak dapat makan sebab asyik rasa nak muntah je.. Jadi deno bagi kat anak buah makan.. habis licin! Sedap la tu.....


p/s: dua hari dapat makan special.. hari kedua dapat nasi beriani, ayam berempah dan dalca, sedap! deno dah boleh makan.. ^^


21 comments:

  1. Selamat hari raya Deno...moga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  2. Alahai, kesian adik akak ni.

    Nasi jagung? Oh, org korea yg suka buat nasi jagung tu..nasi tu rasa manis sikit


    semoga sihat sentiasa ok

    ReplyDelete
  3. Mesti sedapppp! ;D Semoga cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  4. Boleh terliur tengok nasi jagung ni. Hihi tak sangka baik juga hospital ni :') memahami ^_^

    ReplyDelete
  5. special hari raya...:)

    semoga deno smbuh..

    ReplyDelete
  6. Wow... lama tak makan nasi jagung... biasa jumpa time raya jer... ade cousin yg rajin buat...

    ReplyDelete
  7. kesiannya dia....xpe..rehat2 ye..dah sihat boleh sambung raya

    ReplyDelete
  8. kesiannya dia....xpe..rehat2 ye..dah sihat boleh sambung raya

    ReplyDelete
  9. be strong ye deno :) fae x suka makanan hospital. hehe.

    ReplyDelete
  10. laaaa siannyer deno. pengalaman menarik kan beraya di hosp. pengalaman yg x dpt dilupakan.

    ReplyDelete
  11. Special ni deno..
    Shark pn x pnah lg mrasa ns jagung.
    Kira xdek le trasa sdih sgt hari raya kn

    ReplyDelete
  12. Siannya..semoga cept smbuh..slamt hri rya..

    ReplyDelete
  13. wahhh..he3 alhamdulillah =) syum je tgok juadah ni..teringat pula dlu2..kdg2 sedap juga menu kt hospital ni..tp syg..byak mmbazir sbb org xmkn..

    ReplyDelete
  14. Tgk tray hospital tu, teringat masa orang masuk wad dulu.

    ReplyDelete
  15. first time juga Nad tengok hospital bagi makanan sedap hehe

    kkdeno fighting! :)

    ReplyDelete
  16. hrrmmm tak pernah kena tahan ward so taktauu macamane makanan hospital huhu
    tapi ia nampak menyelerakan juga :)

    ReplyDelete
  17. lah tak tau deno raya kat spital. apa2 pon, take care sis

    ReplyDelete
  18. dpt jugak merasa mknn spital ni kan...hehe...bkn semua org dpt merasa menu ni di hari raya...hehe...apepun semoga deno sentasa sihat, insyaAllah. be strong k!:)

    ReplyDelete