Agaknya Dah Hampir - Dayang Deno

23.8.13

Agaknya Dah Hampir


Seminggu ni, hujan je...

Siang panas sangat2, nak petang je gelap.. Lepas tu hujan... Hujan lebat sampai ke malam. Sekarang pun hujan.. Sejuuukkkk je...



p/s: agaknya dah hamir musim hujan.. di tempat anda macam mana?

18 comments:

  1. Same deno. Suka hjn sbb sejuk.. Tp susah pulak mau outing

    ReplyDelete
  2. kat sini hujan sehari lepas tu x hujan dua hari. tak tentu huhu

    ReplyDelete
  3. tempat akak pun hujan pagi semalam

    ReplyDelete
  4. KL x tentu :)
    dah biasa x da musim... heheh

    ReplyDelete
  5. samalah dgn tempat mak dara pun asal petang aje mesti hujann.. maybe dah dkt musim kannn

    ReplyDelete
  6. sama la ngn tmpat kite...sekarang pn tengah hujan ny...sejuk!!

    ReplyDelete
  7. sekrang tengah ujan..best2 best tdo...

    ReplyDelete
  8. Tempat kami dh habis musim panas..nk masuk musim luruh ni..hehehe :)

    ReplyDelete
  9. Samalah dear...kat tpt akak kuala slgr ni pun hujan ajer...sejukkknya, anak pn liat nk bgn pg sek sbb susah nk selak selimut hihik...

    ReplyDelete
  10. SAMALAH.. KAT MELAKA PUN HUJAN JUGAK..

    ReplyDelete
  11. kat tempat sy tengah hujan jugak sekarang nie:)

    ReplyDelete
  12. salu kat sini hujan petang. kdg2 malam. tapi hujan sekejap je la ^_^

    ReplyDelete
  13. Hujan2 sedap tdo.. Hehe.. Tempat akak setakat ni still lagi panas.. Kadang2 jer ujan petang.. Tu pun sekejap jer.. =)
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  14. pagi tadi hujan lebat sangat. best dlm selimut

    ReplyDelete
  15. Sama jugak. Asik hujan je jap tu panas semula

    ReplyDelete
  16. walaupun ada cahaya matahari , angin tetap sejuk ... kalaulah ada bantal ... heheheeee

    ReplyDelete
  17. Di tempat saya (Batang Kali) pagi tadi hujan juga.

    ReplyDelete