Aktiviti Terakhir Sebelum Pulang Ke Rumah - Dayang Deno

16.8.13

Aktiviti Terakhir Sebelum Pulang Ke Rumah

Cikcu ni belum sihat sepenuhnya, hari tu pun dah ketat dada cikcu layan budak2 ni main, tapi budak2 ni duk buat muka puss in the boots dah.. muka kesian nak ajak main masak2 macam hari tu..

Jadi kakngah je la temankan diaorang main.. cikcu duduk je la tengok.. hihi^^



Masak-masak sup.. konon sup sayur, sup tulang, sup ayam.. deno? konon jadi pelanggan.. :p


p/s: aina dah merungut, kat jb tak boleh main macam ni.. amsyar pula taknak balik, nak tinggal rumah tok abah.. haaaaa... cuti sekolah nanti balik rumah tok abah lagi ya budak2... hehehe (≧◡≦)


9 comments:

  1. Bestnya jadi budak kecik main masak-masak

    ReplyDelete
  2. Siap msak sup lg..
    Mmg mngimbau knangan ni..
    Terbaek..
    Take care deno~

    ReplyDelete
  3. heheh..sesekali main macam ni best juga sebenarnya

    ReplyDelete
  4. seronok dapat main masak2. teringat zaman budak2 dulu keke

    ReplyDelete
  5. Hati-hati, bahaya api tu, hehe....
    Wah, seronoknya kak Deno ikut main masak-masak..

    ReplyDelete
  6. masyaallah dulu kecik2 bende ni la yg chuu main, x sangka zaman skarang ade lg budak main bende ni, ingt sume layan gadjet je haha

    ReplyDelete
  7. hahahaha...main masak2 ke?? bess nya...

    ReplyDelete
  8. payah nk cari budk2 lanie yg ske men msak2..

    ReplyDelete