Bas Jatuh Gaung Di Genting Highland *gambar-gambar mangsa - Dayang Deno

21.8.13

Bas Jatuh Gaung Di Genting Highland *gambar-gambar mangsa

Ya allah.. takut deno dengar berita ni tadi.. dapat berita pun di page INI. Menurut sumber, kemalangan berlaku di Kilometer 3.6 Jalan Genting Highlands-Kuala Lumpur membabitkan sebuat bas ekspres henti-henti Genting Highlands.

200 anggota bomba termasuk 50 anggota JPAM bersama-sama anggota polis dan ambulan serta polis bantuan Genting Highlands terlibat dalam operasi ini.

Dengar berita ada kematian.. Tapi deno tak pasti berapa orang.. Di sini deno kogsikan beberapa gambar mangsa yang sudah dibawa keluar dari gaung (CREDIT)






antara mayat yang dikeluarkan..




p/s: deno tak pernah naik bas naik ke genting.. takut! sama2 kita doakan mangsa yang terlibat nahas....



13 comments:

  1. Ramai share kt fb..
    Shark br je buka awani..
    Katanyer 10 maut..
    Jd tjuk utama le briter mlm ni.

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum deno... banyak ke mangsa yang meninggal dunia? sedih sheila baca dan tengok gambar2 ni..

    ReplyDelete
  3. Inalillahi wainnailahirajiun :'( Allahhuakbar. Semoga ditempatkan dikalangan orang yang beriman. Amin.

    ReplyDelete
  4. astaghfirullahalazim..takutnya tgk gambar2 ni..seram bila dgr yg selebihnya mungkin dah mati

    ReplyDelete
  5. takutnya tgk.. memang takut nk naik atas naik bas. rela naik kereta. huhu

    ReplyDelete
  6. tu lah Deno, pcl tak harap sangat anak2 nak ikut robongan ..lg2 ke Gening/CH ..menakutkan !

    ReplyDelete
  7. Takutnyaa rasa ,cadang nk buat lawatan sekolah kt sini ,dgr je berita ni ,terus kensell .Selaluu balik kampung ikut jalan ni .Fobiaaa .

    ReplyDelete
  8. Setakat ptg ni dah 33 meninggal. Takziah utk keluarga yg meninggal dan tercedera...

    ReplyDelete
  9. Al-fatihah kepada mangsa yang meninggal. hhuhu

    ReplyDelete
  10. Akak ada gak terbaca tadi.. Ya Allah.. takutnya.. akak pun sama cam deno.. takut naik bas g sana.. eh, tp akak pernah g sekali je zaman sekolah naik kete.. pastu x g dah..

    ReplyDelete
  11. SAYA TAK PASTI SANGAT BERITANYA.. SETAHU SAYA 33 ORANG YANG MATI. SEKIRANYA MUSLIM, DIDOAKAN SEMOGA ROH MEREKA DICUCURI RAHMAT..

    SAYA TAK PERNAH KE GENTING LAGI..

    ReplyDelete
  12. Innalillahiwainnailaihiroji'un...

    #ramai betul yang meninggal dalam kejadian ni.

    ReplyDelete