Dah Balik JB - Dayang Deno

17.8.13

Dah Balik JB

gambar kenangan hari itu^^

Dah balik pun dua abak buah ke Johor.. Aina dan Amsyar dah nak sekolah lusa.. Tinggal la Adam Khaleef dan cikcu di Terengganu...

Kelakar betul Amsyar semalam.. Semasa kemas baju dia, tanya dia nak pakai baju mana nanti. Boleh pula dia tanya kita "eh, esok nak pergi mana?" Katanya dia tinggal di rumah tok abah dua minggu lagi. Tak nak balik lagi la tu....


p/s: cikcu ini la jadi geng Adam Khaleef sekarang.. ekekek :p



6 comments:

  1. Seronoknya ada anak buah yang manja ^_^ Hehe miza harap bila miza dah ada anak buah nak jadi maksu yang baik macam kak deno :D

    ReplyDelete
  2. bila deno nak ke JB pula ya....

    ReplyDelete
  3. comel betul adam khaleef tu,geram nak cubit pipi >.<

    ReplyDelete
  4. Nnty kk deno mesty rindu dorg. Hehe

    ReplyDelete
  5. lepas ni Adam khaleef main dgn cikcu je la ya

    ReplyDelete