Dah Lama Tak Kena... - Dayang Deno

28.8.13

Dah Lama Tak Kena...


Deno memang ada migrain sejak kecik..

Beberapa tahun ni dah lama tak kena migrain. Tapi hari kena migrain pula... Adeh la, tadi semasa di hospital pun tak boleh beridiri lama sebab pening, macam nak pitam.

Migrain hari ni, sakit sebelah kanan. Ubatnya? Biasa deno just sapu minyak angin dan tidur di dalam bilik gelap, tak boleh ada cahaya... Lama juga la terlena tadi. Alhamdulillah mujur la tak melarat, sekarang dah kurang. Dulu pernah sampai masuk hospital sebab migrain teruk.. Hairan kenapa la migrain ni datang balik setelah 2 tahun lebih tak datang....



p/s: biasanya migrain sakit sebelah kepala je kan... korang buat apa kalau kena migrain ni?



4 comments:

  1. lama dah iman xkena tau...sbb nya dah berubat sikit

    ReplyDelete
  2. kk deno x leh makan coklat tau. nie petua kawan nad dia pun ada migrain.

    ReplyDelete
  3. kadang2 kalau saya kena migrain , saya makan ubat je . hehe :)

    ReplyDelete
  4. isk... nasib baik Kay takde migrain... bunyi macam menakutkan sebab ada kawan pernah kena

    ReplyDelete