Demam On And Off - Dayang Deno

2.8.13

Demam On And Off

Demam..

siang

malam "i'm fever at night"

Dah tiga hari macam ni ini.. asyik demam je.. yang peliknya  dari pagi sampai petang rasa sihat je.. rasa biasa macam hari-hari biasa...^^

Tetapi, bila nak malam je badan jadi hangat.. Dalam pukul 8malam macam tu, dah mula badan rasa nak demam, rasa sejuk sangat.. pukul 12malam hingga pagi terus demam. Then selepas pukul 8 pagi, demam pun kurang..

*Tiba-tiba rasa risau pula sebab dulu-dulu sebelum SLE aktif, macam ni juga.. demam hari-hari yang on and off.. oh mr. SLE... janganlah datang....!


p/s: harap-harap sekejap je macam ni.....


25 comments:

  1. demam malam? hopefully kak deno okey je. doa nad dari jauh :)

    ReplyDelete
  2. Semoga Dayang cepat sembuh.. semoga Allah melindungimu. AMIN.

    ReplyDelete
  3. semoga dayang cepat sembuh yer...

    ReplyDelete
  4. kesiannya deno...tk care ye dik...jgn lupa makan ubat...

    ReplyDelete
  5. Jangan lupa makan ubat ye Deno. Take care dik

    ReplyDelete
  6. kak deno jngn lupe mkn ubat ek ..

    ReplyDelete
  7. ampun & maaf byk2...delete je msg yg banyak2 tadi...sorry2 hantar banyak2 x baca kena approve dulu, sorry ya

    ReplyDelete
  8. take care dino. saya doakan awak sihat2 hendaknya

    ReplyDelete
  9. ANAK SAYA PUN DEMAM MALAM TADI..

    ReplyDelete
  10. macam pelik je demam malam. apa pun moga cepat sembuh ye kak. dah nak Raya ni. hihi

    ReplyDelete
  11. cuba minum air masak banyak2. take care, deno ;)

    ReplyDelete
  12. kita doakan deno sihat... tak mau sakit2 raya ni. doa dan tawakal pada Allah. tapi kalau itu yang Dia nak berikan... Deno kena redha dan mohon Allah kuatkan Deno! :)

    ReplyDelete
  13. jangan lupa makan ubat ye akak,semoga kak sihat selalu ^___^

    ReplyDelete
  14. semoga deno diberikan kesihatan yang baik. take care deno.

    ReplyDelete
  15. anggap itu demam raya.. lgpun cuaca mg panas ni.. think positive~ kemon2.. xmo saket2 tau, rendang ketupat menunggu deno tuu.. :)

    ReplyDelete
  16. Sekarang ni pon cuaca tak tentu . Sekejap hujan , sekejap lit lit litttt je panas .

    #cepat sembuh ye . jaga kesihatan elok-elok tauu . Kalau dah sihat nanti dina bagi cekelat . Ekekekeke :p

    ReplyDelete