Dinner Di Kenny Rogers Roasters - Dayang Deno

25.8.13

Dinner Di Kenny Rogers Roasters


Dah lama tak makan di Kenny Rogers ni...

Tak rasa nak makan nasi.. Lebih2 lagi, waktu malam deno tak makan nasi. Jadi kakngah ajak la dinner kat Kenny Rogers ni, deno pilih black pepper. tapi tahu2 je la kan kuantitinya banyak, tak habis...... T_T



p/s: nak makan ubat dulu... ^^



9 comments:

  1. he3 tak hbis bawa la blik =) kan membazir pula nnti..

    ReplyDelete
  2. wow cedap nya. lapar plak perut ni malam2 tengok gmbar makanan yg sedap cm ni ^_^

    ReplyDelete
  3. TAHUN NI BARU SEKALI MAKAN KENNT ROGERS.. :)

    ReplyDelete
  4. saya dah kenyang sebab lihat gambar.

    ReplyDelete
  5. Nad pun jarang makan sini tp sedap kan? hehe

    ReplyDelete
  6. waahh sedapnyaa..lama xmkn kt kenny rogers..:(

    ReplyDelete
  7. sedapnya ! saya belum pernah makan kenny rogers . teringin nak makan :)

    ReplyDelete