Menangis Kerana Durian - Dayang Deno

21.8.13

Menangis Kerana Durian

Sekarang musim durian..


Kat rumah banyak durian.. Buah durian D24 dah bayak luruh, setiap hari abah kutip .. Tak jauh, sebelah rumah je, malam2 pun selalu bunyi "bedebuk!". Dah tahu itu bunyi durian yang jatuh^^

Tadi adam khaleef nak makan durian, deno pula tak pandai nak bukak durian tu.. Abah keluar beli barang.. Adam khaleef peminat durian, kalau nak makan tak sabar-sabar. Last-last berair mata kemudian nangis! Alahai budak ni sabo je la... Tunggu la tok abah balik khaleef oiii.....



p/s: tak sabar nak makan durian sampai menangis.. teringin sangat la tu :p


14 comments:

  1. alaaa....nak d24 jugak...hukhuk

    ReplyDelete
  2. syoknye ade pokok durian dekat rumah..hari2 leh mkn kan..huhu..sdap tu..faveret ank2 akk jugak..hihi~

    ReplyDelete
  3. Ya Allah ! sedapnya deno. PG pun hantu durian juga. ;) nak satu !

    ReplyDelete
  4. bestnya ade D24..x yah nak beli2..huhu

    ReplyDelete
  5. kesiannyer die..nak makan tak dapat

    ReplyDelete
  6. Wah bestnya durian.... Suka suka suka

    ReplyDelete
  7. kalau nak bukak durian kena hati2. Nad pun x reti nak bukak hehe.

    ala-ala keciannya adam.

    ReplyDelete
  8. fuh kuningnya isi durian tuh...!!

    ReplyDelete
  9. bestnya ada dusun durian, d sini durian mahal. bila dtg semenanjung baru makan sebanyak2 yg boleh :)

    ReplyDelete
  10. baru buat bubr durian. peh.. xsempt amik gambo. habis.. akak pun xpandai bukak durian. hehehe

    ReplyDelete
  11. Haha..
    Cm lawak je khaleef ni..
    X sabo sgt le tu.
    Tnya le pakcik google deno..
    Dia taw nk buka durian cmner.

    ReplyDelete
  12. haha . biasa la . budak2 kecik memang camtu :P

    ReplyDelete