Ouch! - Dayang Deno

20.8.13

Ouch!


Buat CAPD tadi...

Masa basuh tangan tak rasa apa2.. bila tangan tekan spray dan gel hand sanitizer tu kena kat tangan, sakit pedih tiba-tiba kat jari! Terpejam-pejam mata tahan pedih tu...

Tengok2 ada luka torehan pajang kat jari.. bila masa la luka ni, tak sedar pun! Selalu macam ni, luka yang tiba-tiba.. 


p/s: luka + hand sanitizer = pedih sangat2


15 comments:

  1. mmg kk deno kadang2 luka x perasan kalau tersentuh baru perasan huhu

    ReplyDelete
  2. aduh, akak boleh rasa pedih tu sebab akak pun penah kena

    ReplyDelete
  3. CAMNE LE LEH LUKA TU DENO.. LAIN KALI BERHATI-HATILAH..

    ReplyDelete
  4. memang pedih sangat tu.... cepat2 lah sembuh ya luka tu...

    ReplyDelete
  5. lepas ni kena berhati2 la deno..smoga dipermudahknNya =)

    ReplyDelete
  6. Akak pulak yang rasa ngilunya..

    Kiranya tgn Deno ni sensitip la ye, takleh terkena pape, cepat terluka.. TC ya

    ReplyDelete
  7. alalala...kesiannya jari tu
    sy pun selalu macam tu dapat luka tapi tak sedar macam mana bole luka huhu

    ReplyDelete
  8. aoh..pedih tu...lain kali hati2..

    ReplyDelete
  9. Take care..
    akak doa yang terbaik untuk awak..

    ReplyDelete
  10. alolo sianya.. biasalh bila rajin wt keje uma hahaha

    ReplyDelete