Tengok Apa Tu.... - Dayang Deno

13.8.13

Tengok Apa Tu....


Fokus betul budak-budak 3 orang nih.. apa yang dibuat tak tahu la..

Macam ni la gelagatnya bila dapat lappy cikcu, nasib baik cikcu baik bagi main.. Kalau tak, dah "bising bango" rumah tak abah ni ha.. Bila dapat lappy senyap la, ada la tu main tu sampai cikcu pun dah tak dilayannya... (◕‿◕✿)


p/s: "bising bango" means sangat bising



16 comments:

  1. keke itu belum main game agy. lagi dorg kusyuk ;)

    ReplyDelete
  2. sampai mcm tu sekali tengok laptop.. ceta apa la tu

    ReplyDelete
  3. layan movie raya hehe
    p/s:selamat hari raya sis :D

    ReplyDelete
  4. kanak2 skrg...
    sama dgn anak sop.. :)

    ReplyDelete
  5. Perkataan Baru 'Bising Bango' haha,terbaik! (y)

    ReplyDelete
  6. sonok lah dorang dapat makcik yang baik mcm Deno...hehe

    ReplyDelete
  7. montot sorang sorang,, hahaha,,

    ReplyDelete
  8. hehe lama xdgr ayat bising bango

    ReplyDelete
  9. he3 biasa la budak2 skarg =) moden je..dapat terus snyap..

    ReplyDelete
  10. BEBUDAK SEKARANG BEGITU LE GAMAKNYA.. MACAM ANAK SAYA, SIKIT2 NAK LAPTOP..

    ReplyDelete
  11. hehehhe..budak2 dik..biasa la tu..anak buah akak pun nak bagi diam, bagi laptop

    ReplyDelete
  12. Bila dah ngadap laptop , orang keliling pon dak tak peduli . Sama la macam dina . Hehehe :D

    ReplyDelete
  13. x pernah pulak saya dengar perkataan " bising bango " . haha XD

    ReplyDelete