Teringat Kenangan Lalu - Dayang Deno

31.8.13

Teringat Kenangan Lalu

tengok kat tv je^^

Hari ni satu family duk depan tv.. seronok tengok perbarisan.. Adam khaleef ternganga mulut.. hihi^^

Abah pula bila waktu polis2 komando pula berbaris dengan segala perisai, abah pun terus teringat zaman abah dulu, abah polis bahagian FRU.. Semangat betul abah, abah pun ada cerita macam-macam!. Mesti abah rindu zaman tu...

Ayu, abah awak pun sama kan.. hihik^^ Mereka teringat kenangan lalu....




p/s: selamat hari merdeka..! :)



9 comments:

  1. PM jujurnya dah lama tak tgk perbarisan di TV...huhu

    ReplyDelete
  2. kite pon suke tgk perbarisan.. hihi

    ReplyDelete
  3. Shark pn minat tgk pembarisan ni..
    Tp pling minat formasi kt pdg..
    Mmg respek ler saper yg terlibat.

    ReplyDelete
  4. OO..abah Deno bahagian FRU..mesti dia banyak pengalaman yang sangat berharga kan

    ReplyDelete
  5. A'a hehehe.. dah la masa birthday dia. Agak2 abah kita saling kenal mengenali tak? Hehe

    ReplyDelete
  6. anak buah merengek pi ajak mamanya pi dataran merdeka tapi x dilayan sbb ada seorg anak buah demam ...

    ReplyDelete