Art Trade

Art Trade With Budoxe Lee

September 15, 2013,11 Comments

Ahchooom!!! Deno selesema betul hari ni.. Tisu dah habis satu roll! Ish3... Harap tak melarat la selesema ni.. Tekak pun perit tadi deno just makan strepsiles!

Orait, sebenarnya deno ada art trade lagi dengan seorang pelukis hebat! Kreatif kartun dia. Blogger yang deno maksudkan ialah blogger Budoxe Lee^^ Awal pagi Lee mesej nak art trade bersama dan dalam masa setengah jam terus siap kartun deno! Thanks Lee.. :) Baru sekarang deno dapat buat entri.. ^^


doodle daripada dayangdeno untuk budoxe lee



nak tengok artwork LEE? klik SINI
cantik sangat-sangat! ^^


p/s: rasa macam nak demam pulak... jangan la....



You Might Also Like

11 comments:

  1. omeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...awak u need rest maybe? kita pun tgh demam sekarang,cuma kena kuat semangat,sebab banyak benda nak kena buat T_T

    ReplyDelete
  2. munirah suka la semua doodle akak deno.. hehe :D

    ReplyDelete
  3. eiqa x pandai-pandai lg nak wat gini..

    ReplyDelete
  4. dengan sy xnk ke Deno?? he3 tp xcomel la :D lgpn nk bt ni kena ada mood kn..cntik doodle 2..

    ReplyDelete
  5. wow,cantikla kak deno! suka sangat! :) hehe

    ReplyDelete
  6. deno, nk art trade 2.0 leh x? hehehe. lukis digital lak.

    ReplyDelete