DOODLE ART #1 - Dayang Deno

17.9.13

DOODLE ART #1

Selepas siap satu tempahan.. deno santaikan diri dengan doodle art. Seronok lukis doodle ni sebab ia buat kita rasa rilex je.. Kita boleh lukis ikut kreativiti kita, apa2 pun boleh :)

Selepas sejam, random doodle art siap! ^_^




p/s:  alhamduillah selesema dah berkurangan :) 



24 comments:

  1. Comelnya :D seronok tengok hasil seni kawan-kawan walaupun tangan ni tak berseni sangat ^_^ semua doodle akak comel2

    ReplyDelete
  2. Wah...kagum dgn orang pndai seni ni =)
    P/s..he3 kalau rajin bt nnti sy bg yup..

    ReplyDelete
  3. Wah ! lawa laa ! cantik gile .. kretifnyee akak ..

    ReplyDelete
  4. comelnyeeeee...betul2 kreatip deno ni :)

    ReplyDelete
  5. wah deno!

    kagum dan jeles dengan orang tangan seni2 ni..hehe

    ReplyDelete
  6. kawainye... hehe.. rajin betul eh lukis-lukis ni..

    ReplyDelete
  7. cute. :)
    kalau buat kalerful pun lagi cute :)

    ReplyDelete
  8. cantik! nina suka tgk doodle deno ^^

    ReplyDelete
  9. wahhhhh kreatif sgt deno ni! :)

    ReplyDelete
  10. Ok ni gile superb ! Nak terbeliak mata boleh?

    #kalau jenis doodle macam ni kene warnakan ke biar je hitam putih ye akak ? :D

    ReplyDelete
  11. meriah betul doodle ni..macam2 watak ada ya

    ReplyDelete
  12. Wah~ cantiknya.... memang kretif lah..^__^

    ReplyDelete
  13. cantiknya, kak deno! macam mana nak buat doodle macam ni ya? hehe :)

    ReplyDelete