Nak Test Dia - Dayang Deno

20.9.13

Nak Test Dia


Deno suka usik budak kecik si Adam Khaleef.. Satu-satunya anak buah di terengganu, dua orang lagi jauh di johor

Tadi deno saja2 je nak test dia.. Dia duk kira-kira duit syiling, main2 syiling tu.. Deno pun tanya... " khaleef cikcu nak pinjam boleh? cikcu takde duit nak beli pen". Spontan dia jawab :

"boleh, ambil la"

Alhamdulillah, adam khaleef boleh berkongsi, tak kedekut. Cikcu harap Adam Khaleef akan menjadi manusia yang baik, pandai dan soleh... amin! :)


p/s: Adam Khaleef anak buah deno ke-3 ^_^


9 comments:

  1. Alhamdulillah..nnt dah besar Adam mesti jadi budak baik

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, baiknye dia...
    Semoga murah rezeki ye :)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, bagus2. sharing is caring. ihik! :D

    ReplyDelete
  4. deno bertambah cute la..hehe

    "adam2, kak hana nak pinjam RM1, nak beli eskrem" hehe

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. Aamiin.. Bukan pandai baik soleh je.. Hensem lagi Adam Khaleef. Good package :)

    ReplyDelete
  6. hehe..comellah Adam Khaleef...Baik lak tu!

    ReplyDelete
  7. woaaaa sangat pemurah Adam Khaleef nie :)

    ReplyDelete