Pandangan Berkelip-Kelip Dan Berkilauan - Dayang Deno

9.9.13

Pandangan Berkelip-Kelip Dan Berkilauan

Minggu ni dah 2 kali deno kena migrain =_=
Mujurlah migrain tu tak melarat teruk...

Deno dah dapat "warning" awal2.. Sebelum datang migrain tu, pandangan deno seperti ada cahaya yang berkilat.. Mesti salah satu pandangan mata deno berkelip-kelip dan lama-kelamaan, nampak berkilauan. Bila tengok tv pun nampak berkilauan je tv tu macam ada cahaya lampu yang terang.

Haaaaa... tu petanda nak datang migrain. terus deno sapu minyak angin dan tidur.. Malam semalam, sebelum tidur tu dah mula sakit kepala sikit, bangun tidur esoknya, kepala berdenyut bila bangun daripada katil.. Lama juga nak hilang ... Sekarang dah okey^^


p/s: eemmm, dah lama tak kena migrain.. hairan datang balik



11 comments:

  1. akak kalo kena migrain memang tak leh bangus sakit sangat kepala ni macam dihentak2 rasernyer...makan panadol baru la ok sikit...

    ReplyDelete
  2. saya pon kdg migrain mai...bila dia mai mmg taleh buat apa..rasa mengamuk pon tggi hee

    ReplyDelete
  3. akak pun minggu lepas baru baik migrain...migrain nie datang tanpa diundang kan..get well soon ea..

    ReplyDelete
  4. saya selalu tgk akak kena migrain sampai tahap muntah2 . alhamdulillah , saya tak pernah kena ...

    ReplyDelete
  5. SYA TAKDE MIGRAIN, TAPI SEKALI-KALI ADA JUGA KENA SAKIT KEPALA.. MEMANG TAK BOLEH TAHAN.. NAK SAJA MAKAN PANDAOL TERUS TIDUR..

    ReplyDelete
  6. Saya pun ada sakit kepala yg teruk beberapa hari b4 this.. baru terfikir entah2 tu migrain :(

    ReplyDelete
  7. bhaya juga migrain ni ye..xcuba p cek kt doktor?? kdg2 bca kecian pn ada..truk je rsa..Alhamdulillah la xde semua 2..bersabar yup

    ReplyDelete
  8. Deno, kalau kena migraine, tuam kepala dgn ais ya. bagi kecut urat yang tegang n kembang tu

    ReplyDelete