Seperti Yang Disangkakan - Dayang Deno

15.9.13

Seperti Yang Disangkakan

Dari semalam..

Asyik bersin je.. tak tahu sebab, pastu rasa sejuk. Semalam hujan, bertambah lagi la sejuk. Dah rasa lain macam, macam nak selesema.

Seperti yang disangkakan, pagi ni deno selesema, tekak pun sakit. Nanti nak ajak ma ke farmasi cari strepsiles dan woods! Bimbang melarat macam baru2 ni.. Fuh! Taknak menginap di hospital lagi...


p/s: penangan cuaca panas hujan panas hujan

20 comments:

  1. owh same la,sy pon dok selsema 2 3 hari ni.ubat dh mkn tp xsembuh2 jugak..mmm tp deno tu jgn byk keluar rumah tau.nnti melarat.

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh dik.take care of yourself.singgah melawat adik kat sini..hehe. boleh kan?

    ReplyDelete
  3. musim hujan kan sekarang..
    semoga cepat sembuh ye Deno :)
    Kite punn sotsetsotset gak niee

    ReplyDelete
  4. Cutenya doddle deno..jga kesihatan jgn lupa mkn ubt ya

    ReplyDelete
  5. elakkan berada kat luar rumah masa cuaca tak menentu nih ... semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sembuh.. jangan lupa makan ubat..

    ReplyDelete
  7. semoga cepat sembuh ye :) Ina pun bersin2 jugak sejak kebelakangan ni :(

    ReplyDelete
  8. alaa kesian nye . mkn la ubat k . take care urself .

    ReplyDelete
  9. jaga kesihatan akak deno.. take care :D senyum sokmo..

    ReplyDelete
  10. akak pun batuk baru nak hilang.. dua mingggu demam batuk, anak2 pun sama.. dusgaan dear.. sabar je la..

    ReplyDelete
  11. bhya ni kalau demam pn ke hospital..smoga cpat sembuh Deno

    ReplyDelete