Shiro Buat Parodi Isteri MatYo - Dayang Deno

27.9.13

Shiro Buat Parodi Isteri MatYo

Kecoh satu Malaysia dengan video isteri MatYo..  btw, deno rasa kesian tengok pakcik tu kena macam tu.. memang biadap dan kurang ajar!  bayangkan ayah kita dia macam tu, apa rasa? mana pergi budi bahasa? memang rasa nak hempuk je si perempuan tu.. grrr....

Rasa nak marah tiba-tiba terjumpa video parodi Shiro isteri Matyo.. jom layan......




p/s: budi bahasa budaya kita.......

17 comments:

  1. dak2 muda..mcm 2 la kalau xltak iman dlam hati..smoga dia berubah la..xfham knpa dia rekod video ni..kn dh mkan diri sndri

    ReplyDelete
  2. Memang kurang ajarpun perempuan tu. Harap dapat isteri yang baik2 dan tahu menjaga maruah suami.

    ReplyDelete
  3. betul betul betul hurm perempuan kan sepatutnya terkenal dengan sikap lemah lembut, tapi sebaliknya pula bila tengok video 2,,, dia cakap pak cik 2 bodoh tapi rasanya dia kot yang x berapa bijak... pangkat atau darjat x bawa ke mati pun,,

    ReplyDelete
  4. adikkkk tolong alih keretaa, nanti pakcik kena marah....ahahaha gtu pum boleee..ahaha

    ReplyDelete
  5. kesian pakcik tu... isteri matyo keluar kenyataan seolah2 nak ckap dia xbersalah.. teraniaya.. tapi bukti terang2 menunjukkan video tu die yang rakam keluar kata kesat dan cakap nak saman.. bile die dah kena hambur, baru nak ckap xnak saman pakcik tu... seeloknya xperlu nak cakap siapa betol dan salah, pergilah jumpa pakcik tu dan mintak maaf.. xperlu mintak maap kepada rakyat m'sia...

    ReplyDelete
  6. betul tu sis. mmg biadap betul. pastu sibuk ckp kat media, kebenaran akan terbukti. ee ntah pape..

    ReplyDelete
  7. tak patut betul bini may yo tu..kot eya pun hromat la sikit dengan org tua...muka ja cantik tapi perangai hampeh..

    ReplyDelete
  8. memalukan je bila semua orang membahan kita..hahah

    ReplyDelete
  9. itula..mun pon geram tgk dia bertindak kurang ajar macam tu..

    ReplyDelete
  10. hm.. melampau jugak la perempuan tu

    ReplyDelete
  11. haha,..tokle belah shiro bole buat parody plk..ape pon boleh..

    ReplyDelete