Askar Kita Comel - Dayang Deno

9.10.13

Askar Kita Comel

Baru lihat-lihat gambar kaklong ke london baru-baru ni.. Salah satu gambar ada menarik perhatian adam khaleef.. gambar pengawal istana..


Mula-mula lihat gambar ni kan, dia cakap besar betul rambut askar ni.. Pastu deno cakap balik tu bukan rambut tapi topi pengawal ratu di istana London. Tiba-tiba pula dia cakap... "tapi macam alien la.. comel askar negara kita lagi..."

Agaknya dia ingat askar sebab pengawal tu pegang senapang


p/s: tergelak besar dia cakap pengawal tu macam alien


16 comments:

  1. Hahaha pandainya adam khaleef tuu. "comel lagi askar negara kita"

    ReplyDelete
  2. hahahahha itulah kelainannye :) alien pon alien lah hehehe

    ReplyDelete
  3. Haha.. dah jadi trademark pengawal ni..

    ReplyDelete
  4. Hehee.. bila ckp ttg pengawal istana tu, teringat cerita mr Bean :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. betul3!!! mesti teringat citer mr. bean

      Delete
  5. hehehe..kecian kan tgok pgawal ni..dia kena duduk diam2 je..bgus btol diorang..berdisiplin tinggi =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa... itu la.. tetiba teringat citer mr. bean dan pengawal ni

      Delete
  6. hehehe...mcm alien...kat tengah-tengah tu mmg besar topinya...tebuan dalam tu pun tak dpt nak cari...

    ReplyDelete
  7. btul tu abg K,
    lawak tu sampi bila2 bleh ingt,

    ReplyDelete
  8. heheh..
    comel ker adam..
    kalu comel bahaya,
    penjahat tak takut nnti:)

    ReplyDelete
  9. hehe..alien pun tapi comel..ahaks

    ReplyDelete