Benjo Besar - Dayang Deno

8.10.13

Benjo Besar

.

Punya la besor...!! 

Memang besar, baru je deno bukak plastik, terus jatuh segala bawang, bake bean dan segala bagai sayuran ... dia punya sengkuang, tomato, timun... pergh besar dan tebal, memang besar benjo nih^^

Terpaksa makan satu2 sebab benjo tak muat nak masuk mulut, besar sangat. Deno tanya abangngah berapa harga sebab besar kan, tapi harganya hanya RM2.00! Sangat murah dengan isi dan saiz yang besar macam ni kan?


p/s: sekali sekala makan benjo pun best juga kan? ^_^



18 comments:

  1. beger tu besar sbb sayur je, smpaikan sengkuang pun ade :p

    ReplyDelete
  2. Kadang-kadang kurang gemar jugak burger yang terlalu banyak sangat 'sampah' ni. susah nak makan.

    ReplyDelete
  3. dah la murah byk pulak tu..pehh berbaloi²..

    ReplyDelete
  4. Wah.. sedap. Harganya pun murah. Lagi bertambahlah selera.. :)

    ReplyDelete
  5. due hengget memg puas kalu gitu
    hehe

    ReplyDelete
  6. sedapnya! puas makan,hehe... murah pulak tu :)

    ReplyDelete
  7. murahnye...n ade segala bagai...;)da lame xmakan......

    ReplyDelete