Betul Itu! - Dayang Deno

10.10.13

Betul Itu!

Dapat gambar daripada kakak2 deno.. rasa lawak pula, jadi deno kongsikan dengan korang^^



12 comments:

  1. haha,lawak la... dia suruh jawikan... haha :D

    ReplyDelete
  2. hahaha betol tu =) orang suruh jawikan ayat tu..bukan bg pndangan..kreatif2..

    ReplyDelete
  3. Hahahaa.. mmg betul lah tu salahnya :D:D

    ReplyDelete
  4. hahahaha,,lawak ah budak ni..ambik kau tanda soal kemain besar dapat. huhu

    ReplyDelete
  5. haha.. budak2 macam tu la. lawak :)

    ReplyDelete
  6. Haha suruh dijawikan, dia pergi menjawab ya :) nak kena ni..hehe

    ReplyDelete
  7. ni mesti pemalas nak baca soalan. hahaha...terlalu kretif jawapan.

    ReplyDelete
  8. Masa jawab kalau saya tak tahu nak jawab apa, saya merapu.. ni lagi merapu xD

    ReplyDelete
  9. pening kepala kalau dapat student macam ni deno, apa pun tak boleh... hu hu hu...

    ReplyDelete