Guess Who?? - Dayang Deno

26.10.13

Guess Who??

Again deno with her.. Deno bila rindu, deno akan lukis deno dan dia :) Nak tengok deno dan dia sebelum ni klik SINI ^^


Btw, hari ni banyak kenduri.. malam ni pun ada kenduri anak sepupu ada orang nak merisik pula, anak sepupu yang agak rapat juga, sama umur je dengan deno^^

Tahniah buat Syuhadah, tak lama lagi dapat suami :)


p/s: deno dan siapa dalam gambar di atas?


7 comments:

  1. kawan baik deno kot...hehehe
    deno lukis guna apa?..pandai deno lukis... ^_^

    ReplyDelete
  2. Sahabat baik deno :)

    Minggu ni banyak orang kahwin tapi fiza tak dapat jemputan untuk minggu ni pulak..hehe

    ReplyDelete
  3. sy boleh je teka sape kawan Deno tu =) pnh bca citer yg dlu2 masa Deno kt skolah mnengah..cntik Doodle tu..tp awat 1 xpkai spek??

    ReplyDelete