Hari Yang Lesu - Dayang Deno

30.10.13

Hari Yang Lesu

Entah kenapa seharian hari ni lesu sangat.. baring je, tidur sebab badan yang lesu melampau. Kesian adam khaleef, deno tak main dengan dia hari ni..


Petang tadi nasib baik my mum kejutkan buat CAPD, tak sedar terus lesu macam berlari maraton! haha.. Deno pun hairan.. Sekarang dah okey dah :)

Sepanjang hari ni, tadi baru makan nasi, itu pun tak banyak. Entah la, tak rasa nak makan dan tak lapar... huhu..^^


p/s: dah okey dah^^


6 comments:

  1. moga cepat aktif kembali ye deno..=)

    ReplyDelete
  2. byk sgt darah kena ambil kot, berbotol2. kena rest la bru ok

    ReplyDelete
  3. Take care Deno. Letih sebab tak cukup rehat kot dik

    ReplyDelete
  4. boelh fizi tanya..deno kerja apa?,

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah dah ok ye.. mudah2an berterusan.. bnykkan berehat ye Deno..

    ReplyDelete