Lumrah Manusia - Dayang Deno

20.10.13

Lumrah Manusia

Malam ni sejuk je... Mungkin sebab hujan tadi, sampai sekarang rasa sejuk.. Bila malam macam ni, sorang2 dalam bilik kan, teringat kenangan zaman sekolah.......


Dulu-dulu deno tak ramai kawan.. Lumrah manusia kan mungkin sebab deno sakit, jadi orang pun tak nak kawan..  Ada kawan, tapi sikit sangat.. Mungkin mereka taknak berkawan sebab takut deno ni menyusahkan.. Entah la.. Tapi yang pasti masih ada rakan yang baik dan masih menjadi sabahat dengan deno sampai sekarang :')



p/s: deno ramai kawan di alam maya.. thanks korang :')



5 comments:

  1. Sy x pernah memilih kawan.. bersahabat biar ikhlas, baru hidup berkat, in shaa Allah.. Cuma perlu berhati2 terhadap kawan2 yg x jujur & x elok hati & perangai sahaja.. Salam hujung minggu Deno :)

    ReplyDelete
  2. Takpe jelah Kak Deno .. Lumrah manusia memang macam tu ..

    ReplyDelete
  3. tak apa deno..kawan sikit pun..janji mereka kawan yg baik..

    ReplyDelete
  4. lumrah dik. abah akak yang sakit pun hanya ada beberapa org kawan yg setia hingga akhir hayat dia

    ReplyDelete