Rambutan Kuning - Dayang Deno

13.10.13

Rambutan Kuning

Seronok tinggal di kampung, selain suasana mendamaikan, apa yang paling deno suka ialah buah-buahan yang fresh dari pokok.. Selepas petik, terus boleh makan :)


Selain daripada durian dan manggis, pokok rambutan pun ada belakang rumah tuuu.... Seminggu ni, hari-hari makan rambutan sebab sekarang ni, rambutan lebat berbuah..!

Sambil2 tengok tv pun boleh habis satu bakul kecil rambutan^^


p/s: deno suka rambutan kuning^^


14 comments:

  1. oh my ~ oh my ~
    awat x habaq ceq awal2x? >.<
    Rambutan kuning tu! Pegh! Mira suak!Mira suka! *tepuk tangan*

    hee,postlah sikit ke rumah saya. -^^-

    ReplyDelete
  2. wohooooo.. teman suka niii..tapi manis ke masam yea deno?? alahaii.. sedappp terliur dah ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. manis.. semua manis.. kalau kuning yang ada macam oren2 sikit tu kan, lagi manis :)

      Delete
  3. Wah sedap tu bersantai smbil makan rambutan.. best2 :)

    ReplyDelete
  4. Hehe favourite ibu saya ni.. kalau saya suka mata kucing! :)

    ReplyDelete
  5. rambutan kuning !
    pokok kite dh mati
    hehe

    ReplyDelete
  6. WooW , tk penah mkan rambutan kuning , Nizam pernah mkan rambutan merah jep

    ReplyDelete
  7. seronoknya rumah Deno..banyak betul pokok buah-buahan ya

    ReplyDelete
  8. Jaga2. Terlebih makan nanti batuk pulak. Hehe

    ReplyDelete