Salam Aidil Adha - Dayang Deno

14.10.13

Salam Aidil Adha


Pheww baru rehat....^^

Esok raya korban.. Mesti rumah masing-masing meriah dengan ahli keluarga yang semua balik kan? Haaaa.... Korang masak apa esok? Rumah deno esok ada nasi tumis, ayam masak merah, acar timun dan ketupat .. Tiba-tiba rasa macam hari raya aidilfitri pulak, maklum la deno kan raya kat hospital 1 syawal baru2 ni, jadi tak merasa meriah hari raya tu.. haha :p

Deno dan keluarga nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha pada semua... "Tingkatkan pengorbanan dan suburkan keikhlasan" :)


p/s: salam aidil adha ^_^




23 comments:

  1. Selamat menyambut hari raya aidilfitri Deno.. semoga sentiasa ceria dgn penuh keberkatan.. amin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh.. hari raya korban bro khir.. hihi^^ salam aidil adha :)

      Delete
    2. Allah.. tersalah taip pulak hehee.. Salam Aidiladha ye Deno :)

      Delete
  2. salam aidiladha dear.. rumah esok makan2 jelah, kwn nk dtg pula.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aidil adha... wah mesti meriah ni ^^

      Delete
  3. ayam marak merah?haha. selamat hari raya aidiladha edno! saya makan rendang daging je. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... typo tu... salam aidil adha juga ^^

      Delete
  4. Selamat Hari Raya Aidiladha buat Deno dan keluarga

    ReplyDelete
  5. wah.kat semenanjung aidiladha meriah ye.. kat tmpt ima biasa2 je..ada la jugak masak ketupat.tapi utk ahli keluarga je.. atau buat kenduri,jemput jiran2 terdekat.

    ReplyDelete
  6. Selamat hari raya aidiladha dik deno :)

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya aidiladha deno~

    ReplyDelete
  8. meriahnya ! saya takdoplh meriah sangat . tak balik kampung . cuma sepupu datang rumah . Salam AidilAdha , kak deno :)

    ReplyDelete
  9. comel ah picture tu :)) gerammm >_<
    salam aidiladha, kak deno

    ReplyDelete