Online Movie

The Lorax Full movie

October 30, 2013,16 Comments

The Lorax! Salah satu animasi yang best :)

Mengisahkan bandar berdinding Thneed-Ville, di mana segala-galanya adalah tiruan dan juga udara adalah komoditi, Seorang remaja (Audry) ingin melihat pokok yang sebenar, apabila Tedmendapat tahu tentang dia ingin melihat pokok sebenar, Ted keluar ke luar bandar yang telah hancur tanpa sebatang pokok pun untuk menemui One-Ler, orang yang tahu kisah sebenar tentang apa yang terjadi pada pokok-pokok yang telah tiada...

 The Lorax, from the creators of Despicable Me!
Jom tonton online The Lorax ^^

Link :


p/s: hargai pokok dan alam sekitar


You Might Also Like

16 comments:

  1. macam best je..tp ika tak tengok cite kartun..:) time kecik-2 boleh la peminat tegar cite kartun..haha

    ReplyDelete
  2. done.....best cerita itu..selamat menonton.

    ReplyDelete
  3. saya suka sgt citer ni..kelakar..

    ReplyDelete
  4. best ke dik...nak download la nanti...hehehe

    ReplyDelete
  5. cerita ni mmg best..
    paling best grafik dia..
    jalan cerita pun bleh tahan.
    saper minat kartun memang boleh layan.

    ReplyDelete
  6. comel kartun ni..sy da tengok hhe pokok dia tu sangat owesome :)

    ReplyDelete
  7. cite ni best! pasal nak selamatkan alam sekitar dia kan :D

    ReplyDelete
  8. aaaaaaaaaaaaa.. alamak.. teman suka nii.. sukaa..sukaa.. nak nengokkk.. emstibest kan!

    ReplyDelete
  9. suka the mr.lorex walaupun berkali-klai tak pernah bosan

    ReplyDelete
  10. Wahhhhh... citer ni bestkn! x sabar nk tgok full movie.. errkk.. mlm ni bleh la kot! hehe.. thanks linknya deno! >.<

    ReplyDelete
  11. Haipp Dayang. Hihi.
    Teringin nak tengok cerita niii. eksited3. bolehh tgk on9 ekk. ingtkan kt wyg. hihi
    btw salam perkenalan dari suzy, balas kunjungan awak haritu. huhu

    http://mukakukedutkedut.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. macam menarik =) sy xpnh layan cter kartun omputih ni, tp grafik dia cntik kn..

    ReplyDelete