Dah Tak Rindu - Dayang Deno

17.11.13

Dah Tak Rindu

Anak buah, Adam Khaleef..

suka bila dia jeling.. haha

Semalam baru adam khaleef dengan mama papa dia balik dari kl sebab adam ada appointment doktor kat sana.. Kakngah cerita dia nangis sebab rindu cikcu.. tapi semalam on the way balik terengganu, mama dia tanya, rindu cikcu lagi?

jawapan dia:

"dah tak rindu sebab nak balik dah"

oh jadi bila jjauh je rindu ya... hehe.. semalam layan dia main belon dan melukis...


p/s: nanti sepupu johor balik rumah tok abah (mydad) sampai habis cuti sekolah, cikcu pun tak pandang.. hehe


11 comments:

  1. amboii garangnya..hehehe. deno jd pengasuh yg baik punya :)

    ReplyDelete
  2. uikkss tajamnya dia jeling hahahha

    ReplyDelete
  3. hehee.. semoga ceria dimusim cuti sekolah.. :D

    ReplyDelete
  4. dye pandang punyer cikcu dye ...

    hehehe...laen macam pose gambar , marah ker merajuk tuh , ehehehe ~ ker muka tgh rindu ....

    ReplyDelete
  5. BEGITULAH.. BILA BERJAUHAN MEMANG RINDU..

    ReplyDelete
  6. alooo, comelnya :)
    teringat pulak kat anak buah.

    ReplyDelete
  7. amboi,jeling2 ye dia,hehe :) takkan dia tak pandang cikcu kesayangan dia,hehe... :D

    ReplyDelete