Ikan Salmon Di dalam Air Banjir? - Dayang Deno

13.11.13

Ikan Salmon Di dalam Air Banjir?


Al-kisahnya bermula apabila adam khaleef baru balik daripada rumah wan (ibu kepada abang ipar).. Sekarang kan musim hujan di terengganu, di kawasan rumah wan dia ada banjir sikit.. Adam khaleef jarang tengok banjir sebab rumah deno tak pernah banjir...

Dia bercerita..

"Rugi cikcu tak pergi rumah wan.. dalam banjir ada macam-macam... ada belut, ada katak, ada ular.. ada ikan salmon...."

Aik? ikan salmon? Macam-macam adam khaleef.. Ikan salmon pun boleh ada dalam air banjir.. muahaha :p



p/s: gelak tergolek-golek dengar adam khaleef sebut ikan salmon ada dalam banjir.. heeeee ^_^

12 comments:

  1. wah..kenapa tak tangkap je ikan salmon tu...hehehehe

    ReplyDelete
  2. klau ikan salmon ada dlm air banjir..kira bagus la..boleh tangkap bnyak-2 buat stok..hehe

    ReplyDelete
  3. Bahahaha macam2 je adam khaleef tu ..

    ReplyDelete
  4. sedap tu kalau betul2 ada ikan salmon.. saya paling suka salmon ^^

    ReplyDelete
  5. rugi besar la cikcu..ada ikan salmon tu..heheh

    ReplyDelete
  6. Nasib baik rumah saya tak pernah banjir :S

    ReplyDelete
  7. waaah ~ dah dok terbayang sushi pulak :D

    ReplyDelete
  8. haha teringat salmon, teringat sushi..

    ReplyDelete
  9. ada pulak ikan salmon dalam air banjir,hehe... :D

    ReplyDelete
  10. macam mana dia boleh terfikir ikan salmon pulak tu?

    ReplyDelete